رییس اداره دامپزشکی خرم دره گفت: نظارت بر مراکز تولید و عرضه مواد گوشتی و فرآورده های لبنی تا پایان ماه مبارک رمضان تشدید می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ محمد فاتح مرادی با اعلام این خبر گفت: شهروندان با رضایت خاطر می توانند از همه فرآورده های خام دامی با لیبل درج شده بر روی لاشه یا بسته بندی که حاوی اطلاعات تاریخ تولید، انقضاء، شرایط نگهداری، کد پروانه بهره بردای از دامپزشکی و ... می باشد استفاده کنند.

وی همچنین آمادگی اداره دامپزشکی شهرستان خرم دره را برای تشکیل اکیپ های گشتی مشترک با مرکز بهداشت و درمان و اداره صنعت، معدن و تجارت برای نظارت بر مراکز عرضه فرآورده های خام دامی سطح شهرستان از قبیل مرغ فروشی ها، قصابی ها، رستوران ها، مراکز طبخ غذا و به ویژه قنادی هایی که از تخم مرغ استفاده می کنند اعلام کرد.

مرادی ادامه داد: همچنین خودروهای ویژه حمل فرآوردههای خام دامی و کشتارگاههای دام و طیور، سردخانههای نگهداری فرآوردههای خام دامی، کارگاههای فرآوری و بستهبندی فرآوردههای خام دامی تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرد.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان خرم دره تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی مراتب را با سامانه گویای 1512 به اطلاع کاشناسان دامپزشکی برسانند.



انتهای پیام/ن

برچسب ها: تشدید ، نظارت ، رمضان ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.