جمعیت هلال احمر ایران برای نخستین‌بار در عمان بیمارستان می‌سازد.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته بیمارستان مجهزی از سوی جمعیت هلال احمر ایران در عمان ساخته می‌شود.
 
بر این اساس با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده از سوی جمعیت هلال‌احمر کشورمان برای نخستین بار بیمارستانی در عمان راه‌اندازی می‌شود.
 
این بیمارستان با همت مرکز توانبخشی جمعیت هلال‌احمر راه‌اندازی خواهد شد و همچنین تجهیز امکانات درمانی این بیمارستان به‌عهده سازمان تدارکات پزشکی است.
 
جمعیت هلال‌احمر کشورمان طی سال‌های گذشته حضوری فعال در توسعه مراکز درمانی در کشورهای مختلف منطقه داشته است که ساخت درمانگاه و بیمارستان در کشورهای عراق و ترکمنستان، دبی و سوریه از جمله این اقدامات محسوب می‌شود.
 
منبع:تسنیم
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دکتر ساغر وجدانی
۱۷:۵۰ ۳۰ تير ۱۳۹۷
سلام من از دندانپزشکان فارغ التحصیل ١٣٧٦ دانشکده دندانپزشکی شیراز یعنی با ٢١ سال سابقه کار و کاملا مسلط به زبان عربی با تمام گویشها و همچنین زبان انگلیسی و فرانسه و تا حدودی هندی و ترکی هستم. و آزمون پرومتریک رو قبلا گذراندم و لیسن دبی صادره از بیمارستان ایرانی آنجا را دارم.حالا سوال اینجاست که اگر بخواهم در بیمارستان ایرانی مسقط کار کنم میتوانم لیسن DHA را تبدیل کنم یا مثلا قبوای پرومتریک را از من می پذیرند یا باید دوباره امتحان بدهم.
آخرین اخبار