رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حوزه قضایی کهگیلویه و بویراحمد توانسته در برخی شاخص‌ها رتبه یک تا 9 کشوری را به دست آورد.

 
 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ حجت‌الاسلام غلام‌رضا مزارعی در نشست کمیته قضایی حمایت از سرمایه‌گذار در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این‌که نبود کار و اشتغال موجب معضلات اجتماعی می‌شود، اظهار کرد: باید از سرمایه‌گذار در استان حمایت شود.
 
رئیس‌کل دادگستری استان افزود: باید حضور سرمایه‌گذار غیربومی در استان را تسهیل کنیم تا بتوانیم رتبه اول بیکاری استان را در کشور جابه‌جا کرده و دیگر چنین جایگاهی را در کشور نداشته باشیم.
 
وی عنوان کرد: دستگاه قضایی به دنبال ایجاد آرامش و بستر امن برای ورود و جذب سرمایه‌گذار در استان است به همین دلیل باید از سرمایه‌گذار در استان حمایت شد.
 
مزارعی به برخی برخوردها با سرمایه‌گذار غیربومی در استان انتقاد کرد و افزود: این موارد موجب می‌شود که چنین جایگاه و وضعیت بدی را در کشور داشته باشیم.
 
رئیس‌کل دادگستری استان از عمل به بیشتر شعارها خبر داد و گفت: در حوزه قضایی کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های گذشته در برخی شاخص‌ها رتبه 22 تا 29 کشور را داشت که اکنون توانسته در برخی شاخص‌ها رتبه یک تا 9 کشور را به دست آورد.
 
این مسؤول خاطرنشان کرد: در سال گذشته کاهش پنج درصدی ورود پرونده‌ها به دستگاه قضایی را داشتیم این کاهش چهار هزار پرونده‌ای اقدامی بزرگ از سوی دستگاه قضا بود.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.