وی ادامه داد: این مراکز اکثر مناطق کشور را تحت پوشش قرار داده و تعداد آنها اکنون قریب به 420 مرکز برآورد شده است.
رییس سازمان نهضت سوادآموزی عنوان کرد: باتوجه به اهمیتی که این مراکز در جهت سوادآموزی دارند به همین جهت در ساختار مدارس مراکز یادگیری محلی، به عنوان یک واحد آموزشی مجزا منظور شده است.
باقرزاده بیان کرد: بنابر دستور وزیر آموزش و پرورش بایستی در هر مرکز یادگیری محلی، یک مدیر رسمی از منابع آموزش و پرورش وجود داشته باشد.
وی اظهار کرد: علاوه بر ساماندهی وضعیت این مراکز از لحاظ نیروی انسانی و فضای آموزشی، تخصیص اعتبارات از سوی وزرات آموزش و پرورش نیز در دستور کار قرار دارد.
رییس سازمان نهضت سوادآموزی بیان کرد: اکنون راهاندازی و ساماندهی مراحل مختلف مراکز یادگیری محلی در حال بررسی است و در آیندهای نزدیک، صدور مجوز برای این مراکز انجام میشود.
انتهای پیام/