استاندار خراسان رضوی گفت : برای استقلال و آزادی و توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر کشور باید از هر دین و نژاد و آیینی کنار هم باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاارن جوان از مشهد علیرضا رشیدیان در مراسم بیست وهفتمین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که در مصلی بزرگ الغدیر تربت جام برگزار شد افزود:مردم ما بعد از سالها که از رحلت پیر و مراد سفرکرده میگذرد نشان داده اند اهل وفا و عشق و دلدادگی هستند و بر عهد وپیمانی که با ایشان بسته اند ایستاده اند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) مرد خدا بود و انقلاب را با نام خدا آغاز کرد ، افزود : امام، کتاب و دستورالعمل انقلابش قرآن و کلامش تفسیر قرآن در عصر حاضر بود و رهنمودهایش برای اللهی شدن بود.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد : امام راحل انقلاب را با یاری خداوند وحدت کلمه ملت ما به پیروزی رساند و به ما آموخت کشور را با خودباوری و ایمان به ظرفیت های خودمان و اینکه ما میتوانیم روی پایمان بایستیم و استقلال کشور و آزادی امت را حفظ کنیم و منادی ارزش های اللهی و دینی در عصر حاضر باشیم و نیز الگویی عملی برای همه مسلمانان و کسانی که دل در گرو دین ناب محمدی دارند.

علی رضا رشیدیان بر لزوم وحدت تاکید کرد و افزود: برای استقلال و آزادی و توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر کشور باید از هر دین و نژاد و آیینی کنار هم باشیم.

وی ادامه داد‌: امام راحل به ما آموخت جنگ میان حق و باطل، بین کفر و دین دائمی است و انسان های مومن همواره میبایست در عرصه مبارزه با ظلم و کفر و استعمار و استسمار متفق و متحد باشند.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: خدا را شکریم که امام خمینی (ره) با اعتقاد و اعتماد به خداوند این انقلاب را بنانهاد، و با جانشینی خلف صالح ایشان آیت الله خامنه ای الحمدلله تداوم پیدا کرد و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نظامیست قدرتمند که به فضل اللهی و اعتماد ملت و دولت به پشتوانه این اعتماد مردمی در صحنه های گوناگون سیاسی، اقتصادی و تعاملات بین المللی و منطقه ای با قوت و قدرت اهداف عالیه جمهوری اسلامی ایران را پیگیری می کند.

در این مراسم همچنین دکتر قنبری از اساتید حوزه و دانشگاه تهران، حجت الاسلام موسوی فر امام جمعه تربت جام و مولانا نظیر احمد سلامی عضو مجلس خبرگان رهبری نیز ایراد سخن کردند.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.