استاندار خراسان رضوی گفت : سیاست های اقتصاد مقاومتی فراتر از آئین نامه، دستورالعمل و فرآیندهای دستگاه های اجرایی است و همگان باید برای عملیاتی شدن آن تلاش کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی رضا رشیدیان در این جلسه جلسه ی شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان گفت :باید سیاست های بیست و چهارگانه ی اقتصاد مقاومتی ملاک عمل مدیران در این حوزه باشد و از انبوه دانش، دانایی و تجربه ی موجود در استان برای تحقق این سیاست ها استفاده کرد.

وی دستیابی به توفیق در این مسیر را در گروه همراهی و همدلی دستگاه های اجرایی، بخش های خصوصی، عمومی و مردم، دانست.

استاندار خراسان رضوی با بیان این که اهتمام دولت نیز همچون گذشته، حرکت در راستای منویات رهبر معظم انقلاب است و رونق تولید را به عنوان یک اولویت در سال جاری دنبال می کند؛ خاطر نشان کرد: یکی از ماموریت های شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی هم آسیب شناسی واحدهای تولیدی و رفع مشکلات آن ها در چارچوب قانون است.

رشیدیان ضمن استماع توضیحات و گزارش مدیر کل امور مالیاتی استان در خصوص زمینه های قابل بهبود عملکرد هیات های حل اختلاف، تاکید کرد: پرداخت حقوق دولت به عنوان یک اصل مسلم همواره از سوی بخش خصوصی مورد اهتمام است.

استاندار خراسان رضوی گفت: هر چه بتوانیم وابستگی بودجه ی کشور به درآمدهای نفتی را کاهش دهیم؛ قطعا اقتصادی قوی تر و مستحکم خواهیم داشت.

گفتنی است؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه ی منابع استانداری و مدیران کل این حوزه، مشاور استاندار و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و روسای تشکل های بخش خصوصی در این جلسه حضور داشتند.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.