مسابقات ووشو قهرمانی گیلان با معرفی نفرات برتر در رشت پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان گیلان با اعلام این خبر گفت: رقابت های ووشو قهرمانی استان گیلان عصر دیروز با معرفی تیم ها و نفرات برتر در رشت پایان یافت.
سعید علیپور با بیان اینکه این دوره از رقابت ها با عنوان جام شهید مدافع حرم حامد کوچک زاده برگزار شد، افزود: حدود یک صد ورزشکار این رشته ورزشی از شهرها و بخش های مختلف استان گیلان در این رقابت ها حضور داشتند.
وی گفت: ورزشکاران شرکت کننده در این دوره از رقابت ها، در قالب 10تیم و در دو قسمت تالو و سانشو، در شهرستان رشت با هم رقابت کردند.
مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان گیلان تصریح کرد: در پایان این رقابت ها، تیم ووشوی منتخب رشت عنوان نخست رقابت های ووشوی قهرمانی استان گیلان، جام شهید مدافع حرم حامد کوچک زاده را به خود اختصاص داد.
علیپور افزود: همچنین تیم ووشوی منتخب ماسال در مکان دوم این دوره از رقابت ها قرار گرفت و تیم ووشوی منتخب رودسر نیز مقام سوم مسابقات ووشوی قهرمانی استان گیلان را کسب کرد.
وی خاطرنشان کرد: در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها، به تیم های برتر مسابقات ووشوی قهرمانی استان گیلان لوح و جام قهرمانی و همچنین به نفرات برتر این مسابقات نیز لوح و مدال قهرمانی اهداء شد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.