در ادامه رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان جام گیل، تیم سبحان داروی رشت مغلوب تیم مرغ مادر صومعه سرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان گیلان با اعلام این خبر گفت: در این مسابقه تیم فوتبال مرغ مادر صومعه سرا موفق شد با نتیجه یک بر صفر برابر تیم فوتبال سبحان داروی رشت به برتری دست یابد.
سعید علیپور افزود: در جریان این مسابقه که از هفته بیست و پنجم این دوره از رقابت ها و در صومعه سرا برگزار شد، تیم فوتبال مرغ مادر این شهر موفق شد بهتر از موقعیت های به دست آورده استفاده کند و در نهایت با پیروزی در این بازی حساس، هر سه امتیاز این مسابقه را کسب کند.
وی گفت: در دیگر دیدار برگزار شده از هفته بیست و پنجم این رقابت ها، تیم های فوتبال پاس گیلان و ملوان نوین انزلی رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت و در دیگر بازی این هفته نیز، تیم های فوتبال مهتاب باف شفت و شهرداری چوبر تالش باید به مصاف هم می رفتند که به دلیل عدم حضور تیم شهرداری چوبر تالش، این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود تیم مهتاب بافت شفت اعلام شد.
مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان گیلان خاطرنشان کرد: در جدول رده بندی این مسابقات نیز، تیم فوتبال سبحان داروی رشت با کسب 52 امتیاز همچنان در صدر جدول قرار دارد، تیم مرغ مادر صومعه سرا با کسب 50 امتیاز دوم است و تیم ملوان نوین انزلی نیز با همین امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر در مکان سوم قرار دارد.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان باشگاه های استان گیلان جام گیل 13 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می کنند.


انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.