تیم بسکتبال جوانان ملوان در مسابقات بسکتبال قهرمانی لیگ برتر گیلان برابر صومعه سرا به برتری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان گیلان با اعلام این خبر گفت: در ادامه مسابقات بسکتبال قهرمانی لیگ برتر گیلان جام مجتبی بردبار، تیم بسکتبال جوانان ملوان نیروی دریایی برابر تیم ستارگان صومعه سرا به برتری رسید.
سعید علیپور با بیان اینکه این دیدار در سالن حجاب صومعه سرا برگزار شده است، افزود: تیم بسکتبال جوانان ملوان نیروی دریایی در یک دیدار نزدیک با نتیجه 70 بر 68 حریف خود را شکست داد.
وی خاطرنشان کرد: در جریان این مسابقه که از دیدارهای هفته سوم دور برگشت رقابت های بسکتبال لیگ برتر گیلان برگزار شد، تیم بسکتبال جوانان ملوان نیروی دریایی برتر از حریف خود ظاهر شد و سرانجام در یک بازی پایاپای و فقط با اختلاف دو امتیاز در این دیدار به برتری رسید تا یک پیروزی خارج از خانه را کسب کند.
در جدول رده بندی این رقابت ها، تیم بسکتبال جوانان ملوان نیروی دریایی بندر انزلی با کسب 23 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت، تیم نوآوران گلبند و درفک رشت با کسب 21 در مکان های دوم و سوم قرار دارند، شهرداری لنگرود با کسب 20 امتیاز چهارم است و تیم ستارگان صومعه سرا نیز با کسب 19 امتیاز در رتبه پنجم قرار گرفت.


انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.