پارسال به علت بی نظمی های ترافیکی درون و برون استانی 600نفر فوت شدند که بیشتر جوان ،متاهل وسرپرست خانواده بودند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردار رضا بنی اسدی فرمانده انتظامی استان کرمان در جمع فرماندهان نیروی انتظامی مسئولان دستگاه قضایی وفرمانداران جنوب استان در جیرفت افزود: در زمان بروز هرگونه مشکلات امنیتی واجتماعی انگشت به سمت نیروی انتظامی است در صورتی که باید دید که هرکدام از ما در ایجاد بی نظمی های امنیتی وترافیکی چقدر نقش داریم.

وی با اشاره به نقش تاثیر گذار رسانه ها در کمک به ایجاد احساس امنیت در جامعه گفت: رسانه ها با آگاهی بخشی و فراهم کردن زمینه های فرهنگی می توانند تعامل خوبی بین مردم و حافظان امنیت ایفا کنند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به ضرورت ورود خیران امنیت خاطرنشان کرد: امنیت مطالبه ونیاز همگانی است پس باید همه در کنار هم برای رسیدن به نقطه مطلوب امنیت تلاش کنیم.

وی از خیران استان خواست در کنار پرداختن به امر ساخت مدرسه ودیگر کارهای خیر با ورود به بحث کمک در جهت مجهز کردن راهها به دوربینهای کنترل سرعت ودیگر کارهای خیر نقش تاثیر گذاری در کاهش تلفات انسانی ایفا کنند.

وی استان کرمان را استانی پهناور با نعمتهای سرشار خداوندی دانست وگفت:خیران کرمانی که در کارهای خیر سرآمد هستند می تواند با ورود به انجام کارهای خیر در حوزه امنیت ثمرات آن را در زندگی خود لمس کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار