بخشودگی جرایم مالیاتی مودیانی که تا پایان شهریور ماه بدهی مالیاتی خود را پرداخت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی سازمان امور مالیاتی کشور، در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح جامع مالیاتی در جیرفت گفت: با اجرای طرح جامع مالیاتی در کشورشاهد کاهش نارضایتی های مردم ، شفاف شدن درآمدها و اخذ مالیات براساس درآمد خواهیم هستیم.

جنتی تصریح کرد: سازمان امور مالیاتی کشور تلاش می کند درآمدهای مالیاتی بر اساس پیش بینی هایی که در برنامه بودجه در نظر گرفته شده، تحقق یابد.

نادر جنتی با اشاره به نقش تاثیر گذار مالیات در اقتصاد کشور گفت: همکاری مردم و مودیان مالیاتی در اجرای فرهنگ مالیاتی در کشور می تواند سبب توسعه وآبادانی کشور شود.

وی با اشاره به ابلاغ کردن بخشنامه بخشش جریمه ودیرکرد بدهی های مالیاتی به استانها گفت: مودیان مالیاتی که از گذشته تا کنون بدهی مالیاتی دارند در صورت پرداخت مالیات تا پایان شهریور امسال بدهی ودیر کرد سنوات گذشته این دسته از مودیان بخشیده خواهد شد.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی سازمان امور مالیاتی کشور افزود: سرمایه گذارانی که طبق مصوبه سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور در مناطق محروم سرمایه گذاری کنند تا 10سال از بخشودگی مالیالتی بهره مند خواهند شد. وی با اشاره به اینکه تحویل و ثبت اظهار نامه های مالیاتی مشاغل هر سال در تیرماه انجام می شد و این روند سبب بروز مشکلاتی می شد امسال تصمیم بر تغییر زمان تسلیم اظهار نامه های مالیاتی در خرداد ماه شد که با اجرای طرح الکترونیکی شدن بسیاری از مشکلات مودیان در تسلیم اظهار نامه ها حل شد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: مالیات ، بخشودگی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار