فرماندار لنده گفت: لنده از پاک‌ترین شهرستان‌ها در زمینه استعمال مواد مخدر در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ محمد مرادی صبح امروز در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر با اشاره به خطرات مصرف مواد مخدر در جامعه گفت: اگر جامعه‌ای بخواهد از اثرات زیان‌بار این مواد رهایی یابد نیازمند مشارکت و همراهی دولت و مردم است.
 
وی افزود: پیشگیری بهترین شیوه برای کاهش اثرات مصرف مواد مخدر بوده اما باید با رویکردی اجتماعی به آن نگاه کنیم تا بتوانیم به نتایج خوبی دست یابیم.
 
فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: یکی از نهادهای اجتماعی که در معرض و کانون خطر قرار دارد خانواده بوده که ابتدا باید آنها از خطرات و معضلات این پدیده با خبر شوند.
 
مرادی افزود: با توجه به اینکه مصرف مواد مخدر بنیان خانواده را هدف قرار داده و می‌طلبد این نهاد در برابر تهدیدات و معضلات واکسینه شود.
 
وی خاطرنشان کرد: خطرات مصرف مواد مخدر کمتر از سلاح‌های هسته‌ای نبوده چراکه فراگیر و مخرب بوده و ابعاد مختلف جوامع را هدف گرفته است.
 
رئیس شورای اداری شهرستان لنده با بیان اینکه ورود مواد مخدر به جامعه آسان بوده ولی درمان بسیار سخت است گفت: برای بهبود شرایط و درمان این معضل و بیماری نیاز است تشکل‌های مردمی ورود پیدا کرده و مورد حمایت قرار گیرند.
 
مرادی افزود: ما باید از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود بیشترین بهره را ببریم و با آگاه‌سازی از پیشرفت این بیماری جلوگیری کنیم.
 
وی ادامه داد: شهرستان لنده یکی از پاک‌ترین شهرستان‌ها بوده و این نشان از عملکرد خوب دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی شهرستان از جمله سپاه و بسیج، نیروی انتظامی، بهزیستی، کمیته امداد، و برخورد قاطع دستگاه قضا با سوداگران و فروشندگان مواد مخدر است.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.