مدیرکل استاندارد گفت: به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی و بی‌توجهی به استاندارد، این شهر بازی ها توسط مأموران اداره‌کل استاندارد استان پلمب شد.

 
 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛مهدی متقی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در راستای استانداردسازی شهر‌بازی‌های استان اظهار کرد: کارشناسان و بازرسان اداره‌کل استاندارد استان به صورت گسترده از همه شهربازی‌های استان بازدید کردند.
 
مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در راستای کنترل تجهیزات شهربازی‌های استان تعداد 15 وسیله بازی در شهر یاسوج پلمب و از چرخه استفاده خارج شد.
 
وی افزود: پیش از این به متصدیان این شهربازی‌ها برای استانداردسازی وسایل خود اخطار داده شده بود اما به این اخطارها بی‌توجهی کردند.
 
متقیان گفت: به منظور صیانت از حقوق شهروندان و با هدف جلوگیری از بروز سوانح و حوادث  احتمالی، هم اکنون تجهیزات شهربازی‌های همه شهرهای استان به صورت جدی از سوی کارشناسان این اداره‌کل در دست بررسی هستند.
 
مدیر کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این دستگاه‌ها در شهربازی‌های شهر یاسوج قرار داشتند شامل اقلامی مانند کشتی صبا، سازه بادی، صندلی پرنده، ترامبولین، گردونه، تاب، سرسره بادی و آفتاب مهتاب بودند که این وسایل بازی پیرو اخطارهای داده شده قبلی و عدم توجه به آنها پلمب شدند.
 
این مسؤول تصریح کرد: بازرسان اداره‌کل استاندارد و شرکت بازرسی دارای صلاحیت از اداره‌کل استاندارد در زمینه حفظ ایمنی شهروندان از هیچ خلافی چشم‌پوشی نمی‌کنند و مشکلات را در کم‌ترین زمان به اداره‌کل گزارش می‌دهند.
 
متقیان خاطرنشان کرد: حق قانونی شهروندان است که هنگام استفاده از این تجهیزات مجوز استاندارد دستگاه‌ها را بخواهند و در صورت فعالیت غیرقانونی، مراتب را به اداره‌کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/و
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.