عضو کمیسیون نظارت شورای شهر تهران گفت: خرید واحدهای مسکونی و تبدیل به کارگاه باعث ایجاد سونامی جمعیت گریزی در منطقه 12 شده است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس جدیدی عضو کمیسیون نظارت شورای شهر تهران در دویست و شصت و یکمین جلسه علنی شورای شهر تهران، اظهار داشت: با توجه به موقعیت استراتژیک منطقه 12که مرکز شهر تهران محسوب می شود و به دلیل وجود بازار بزرگ در این محدوده، یک همت مضاعف و اجرای برنامه جامع برای این منطقه لازم است.

وی افزود: طبق بازدیدهایی که از منطقه 12 انجام شد با یک معضل بزرگ به نام جمعیت گریزی مواجه شدیم زیرا واحد های تجاری اقدام به خریداری واحد های مسکونی و تبدیل آنها به انبار و واحد های تجاری کرده اند.

عضو کمیسیون نظارت شورای شهر تهران بیان داشت: ما نمی توانیم این مسئله را در چارچوب های قانونی کنترل کنیم و با توجه به ظرفیت بالای درآمدزایی منطقه 12 متأسفانه شاهد هستیم که میزان اعتبارات برای منطقه برابر با میزان درآمد زایی نیست. 

جدیدی گفت: مهم ترین موضوع در منطقه 12در خصوص عدم وجود فضا های تفریحی و رفاهی است که باید این موضوع امسال مد نظر قرار بگیرد و خواستار هرچه سریع تر طرح های اجرایی منطقه 12 هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار