عضو شورای شهر تهران گفت: منطقه 12 شناسنامه تهران محسوب می‌شود و باید مبرا از مشکلات باشد اما متأسفانه این معضلات در منطقه ایجاد نشده بلکه به آن تحمیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز سروری عضو شورای شهر تهران در دویست و شصت و یکمین جلسه علنی شورای شهر در خصوص معضلات منطقه 12، اظهار داشت: معضلات منطقه 12 به گونه‌ای است که بحث‌های زیادی در خصوص آن انجام شده است. این منطقه شناسنامه تهران محسوب می‌شود و باید مبرا از مشکلات باشد اما باید گفت این معضلات در منطقه ایجاد نشده بلکه به آن تحمیل شده است.

وی افزود: معضلات اجتماعی و اعتیاد که در منطقه 12 وجود دارد با امنیت ملی کشور در ارتباط است و باید در این منطقه تحولی صورت بگیرد و تا زمانی که یک تصمیم فرا بخشی از سوی دستگاه ‌های مرتبط گرفته نشود هیچ مشکلی حل نمی‌شود.

عضو شورای شهر تهران گفت: به عنوان مثال حمامی در منطقه 12  وجود داشت که در زیر زمین واقع شده بود و به دلیل اینکه گفته می‌شد این حمام دارای قدمت تاریخی است کل محله فریز شده بود تا شاید حمام دیده شود متأسفانه الگوهایی از غرب گرفته می‌شود که می‌خواهیم بدون فکر در کشور اجرا کنیم که مشکل ساز می‌شود .

سروری بیان داشت: امیدواریم برای معضلات محله هرندی در سال 95 تصمیمات عاجل تری به خصوص در زمینه‌ بافت‌ فرسوده گرفته شود زیرا خانه‌های متروکه این محله به محلی برای افراد خطرناک و معتاد تبدیل شده و خانواده‌ها را نگران کرده است و باید برای منطقه تصمیمی گرفته شود تا اصالت و زیبایی گذشته خود را حفظ کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار