عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در خصوص طرح حفاظت و صیانت از باغات تهران قانون قبلی محکم تر بود، اما این قانون جدید نواقصی دارد و باید مورد بازنگری صورت گیرد.

قانون قبلی حفاظت و صیانت از باغات تهران محکم تر بود
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل دوستی عضو شورای اسلامی  شهر تهران در دویست و شصت و یکمین جلسه علنی شورای شهر با اشاره به مطرح نشدن برخی بحث ها در رابطه با حفاظت و صیانت از باغات تهران، اظهار داشت: آقایان حقانی و حافظی اسم 5 نفر را مطرح کرده اند و گفته‌اند این افراد حامیان قطع درخت در شهر هستند.

وی با بیان اینکه در هر طرح و لایحه ای که مطرح شده یک موافق و مخالف پیدا می‌شود، افزود: در خصوص طرح حفاظت و صیانت از باغات تهران قانون قبلی محکم تر بود، اما این قانون جدید نواقصی داشت که حقانی و حافظی به آن رأی ندادند چرا که این لایحه باید مورد بازنگری صورت می‌گرفت.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه حفاظت از باغات تهران مصوبه شورای انقلاب است، تصریح کرد: چرا آقای حافظی و حقانی می‌گویند عده‌ای نگذاشتند این لایحه رأی بیاورد این همه عوام فریبی چیست که به راه انداخته‌اید؟ اینها با گفته‌های خودتان تناقض دارد.

دوستی با انتقاد به حافظی و حقانی دو عضو شورای شهر گفت: آقای حافظی و حقانی هر چقدر بنده را ضعیف کنید خودتان را ضعیف کرده‌اید.

وی با تأکید بر اینکه کارشناسان شما ضعیف هستند که به شما خط می‌دهند، گفت: چرا می‌گویند چمران، دنیا مالی،  دوستی و سالاری نگذاشتند این لایحه رأی بیاورد؟ بنده خود سه سال شهردار منطقه 3 بودم و در آن سال‌ها اجازه ندادم حتی یک درخت هم قطع شود و همان قطع نکردن باعث عزم بنده شد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: مشکل اصلی شهر تهران اجرا نشدن قانون است.

وی با اشاره به مراسم سوم خرداد و روز فتح خرمشهر گفت: این روز به یاد ماندنی و ابدی است و هر کس بخواهد این روز را از ذهن جوانان پاک کند به مردم خیانت کرده است.

دوستی به عملکرد شهرداری تهران در برگزاری نگار خانه‌ای به وسعت یک شهر اشاره کرد و گفت: این یک کار بزرگ بوده و بنده نیز در خیابان‌های شهر گشتم و تابلوهای نصب شده مرتبط با خرمشهر و نیمه شعبان را مشاهده کردم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران از اصغر فرهادی و شهاب حسینی به خاطر افتخار آفرینی از جشنواره کن تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: شورا ، حقانی ، حافظی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار