کاروان پیاده گیلان با عنوان پیروان ولایت،مدافعان حرم از رشت اعزام می شود .

عاشقان پیروان ولایت  راهی مرقد مطهر امام خمینی «ره» می‌شوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ، مسئول اجرای عملیات فرهنگی کاروان پیاده حضرت امام خمینی «ره» در گیلان گفت: بیست و پنجمین کاروان پیاده از استان گیلان 5 خرداد ماه 95 با عنوان پیروان ولایت،مدافعان حرم از رشت اعزام می شود.

صادق مقدادی گفت: این بیست و پنجمین سال اعزام کاروان پیاده به حرم حضرت امام خمینی «ره»در استان گیلان 14 خرداد صورت می پذیرد، اظهار داشت: هرسال اعزام کاروان پیاده به مرقد حضرت امام «ره» متناسب با شاخصه اصلی مسائل فرهنگی،اجتماعی و سیاسی و در راستای اهداف حضرت امام« ره» با شعار ویژه ای انتخاب می شود.

وی با بیان اینکه منظور از مدافعین حرم بحث دفاع از تمام حرم ها است اظهار کرد: پس از گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی موفق شدیم با درایت رهبر معظم انقلاب عمق استراتژی دفاعی و سیاسی ایران گسترش داده و این حالات دفاعی را فراتر از مرزهای ایران ببریم.

مسئول اجرای عملیات فرهنگی کاروان پیاده حضرت امام خمینی «ره» در گیلان افزود: صبح روز 5 خرداد ماه 95برگزاری و اقامه نماز صبح،برگزاری مراسم دعای عهد و برپایی دروازه قرآن که با حضور مسئولین استانی و فرمانده سپاه قدس گیلان برگزار می شود ، که بدرقه این عزیزان با همراهی مسئولان تا میدان گیل شهرستان رشت ادامه دارد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.