کاروان موکب امام زاده ولی ابن موسی الکاظم «علیه السلام» از کاشان طی آیین بدرقه پرشور اهالی راوند به طرف کربلا حرکت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسوول تبلیغات موسسه فرهنگی مذهبی اربعین راوند در حاشیه این آیین در گفتگو با خبرنگاران گفت:این کاروان برای احداث موکب در شهر کربلا جهت اسکان و پذیرایی زائرین اربعین حسینی و ارایه خدمات به آنها از منطقه راوند، طاهرآباد و خزاق اعزام شد.
محمدرضامتولی، افزود:  کاروان موکب امامزاده ولی بن موسی الکاظم راوند با کمک‌های مردمی شامل 60تن مواد غذایی و تجهیزات لازم جهت اسکان و پذیرایی در قالب 4 تریلی و کامیون حرکت خود را به کربلا آغازکرد.
وی تصریح کرد : پذیرایی با دمنوش‌های گیاهی، ارائه خدمات ماساژ درمانی و همچنین ویزیت بیماران توسط متخصصان طب اسلامی موسسه تحقیقاتی پژوهشی طب الائمه از دیگر خدماتی است که توسط این موکب به زائرین اربعین حسینی ارائه خواهد شد.
به گفته وی،نیروهای داوطلب و مردمی با توان جسمی بالا و کار شبانه روزی آماده ارائه بهترین خدمات به زائران اربعین حسینی در این کاروان خواهند بود.
متولی اظهارداشت : موکب امام زاده ولی ابن موسی الکاظم «علیه السلام» راوند در 700 متری باب القبله حرم حضرت ابوالفضل «علیه السلام» واقع شده  که از 19 آبان تا سوم آذر ماه به مدت ۱۵ روز، روزانه از هزار نفر زائر پذیرایی خواهدکرد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.