کاروان پیاده انصارالحسین(ع) که از مشهد الرضا(ع) راهی کربلاست، عصر امروز در محل امامزادگان شاهرضا(ع) و شاه سیدعلی اکبر(ع) شهرضا، با استقبال مردم این شهرستان مواجه شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر این کاروان گفت: در کاروان پیاده انصارالحسین(ع) که 16 سال است همه ساله این مسیر را طی می کند اقشار مختلف از جمله یک نوجوان 15 ساله، یک پیرمرد 74 ساله و دو روشندل27 ساله و 48 ساله نیز حضور دارند.
علی حقیرپور تصریح کرد: 110 عاشق اباعبدالله(ع) در این کاروان به شوق دیدار مولای خود مسیر دو هزار و 600 کیلومتری مشهد مقدس تا کربلای معلی را در مدت 70 روز با پای پیاده طی می کنند.
حقیر پور افزود: این کاروان با گذر از شهرهای مختلف کشور، پیام عاشورا را در مسیر خود به مردم انتقال می دهند.
حقیرپور اظهار داشت: مهترین هدف این کاروان نشر و گسترش مفاهیم ناب شیعه، تبیین فلسفه قیام ابا عبدالله و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای کربلاست.
کاروان انصار الحسین(ع) به همت مجتمع اسلامی حضرت بقیه الله شهرک شهید رجایی مشهد همه سال با خیل مشتاقان راهی کربلا می شود و در شهرهای بین حرم رضوی تا حرم حسینی مورد استقبال مردم قرار می گیرد.
در این کاروان افرادی از استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، اصفهان و چهارمحال و بختیاری حضور دارند.
این کاروان در 30 روز گذشته تاکنون یکهزار و 200 کیلومتر را طی کرده است و در 40 روز آینده نیز یکهزار و 400کیلومتر دیگر را می پیماید تا در اربعین حسینی به کربلا برسد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.