فريدون خشنود از تازه‌ترين فعاليت خود در عرصه موسيقی گفت.

فريدون خشنود آهنگساز پيشكسوت كشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص فعالیت‌های جدید خود  گفت: هم اكنون در حال همكاری با دو خواننده هستم كه صدای آنها بسیار زیبا است و قرار است به جامعه موسیقی ایران معرفی شوند. سبك آنها نه سنتی است و نه پاپ. با یكی از آنها به نتایج مثبتی رسیده‌ایم و در حال حاضر مشغول ضبط قطعات در استودیو هستیم.
 
وی ادامه داد: علاوه بر این یك گروه موسیقی پاپ را تشكیل داده‌ایم كه در بخشی از آن خواننده خواهد خواند. برای خواننده این گروه در حال بررسی هستیم تا بهترین را انتخاب كنیم. همه این كارها تحت پوشش موسسه هنری پنج برگ هنر خواهد بود، به همین دلیل نام «5» را برای گروه انتخاب كرده ایم.
 
خشنود در خصوص محسن سلیمانی خواننده‌ای جدید كه به تازگی وارد این عرصه شده است، عنوان كرد: این خواننده صدای بسیار زیبایی دارد كه قرار است برای وی آلبومی را با ٨ قطعه جمع آوری كنیم كه آهنگسازی آن بر عهده خودم است. برای تولید این کار ترانه سراها مختلفی همكاری كرده‌ایم از جمله محمد صالح اعلاء، محمدعلی بهمنی و همچنین از اشعاری از مولوی هم بهره برده‌ایم. تهیه این آلبوم و گردآوری آن بسیار سنگین است و به توان بالایی نیاز دارد به دلیل اینكه مایلم در نهایت شاهد ارائه آثاری  فاخر و قابل قبول باشیم.
 
آهنگساز قطعه «الله الله» در پایان خاطر نشان كرد: به طور كل فعالیت‌هایی كه برای سال ٩٥ عنوان شد شامل برنامه‌های بسیار خوبی است كه به جامعه هنری ارائه می‌شود.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار