معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام از برگزاری مراسم جشن تجلیل از جوانان برتر استان در آیین گرامیداشت هفته جوان خبر داد.

به گزاش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛محمدرضا تردست اعلام کرد: هر سال همزمان با ایام میلاد با سعادت حضرت علی‌اکبر (ع) که به عنوان هفته جوان نامگذاری شده برنامه‌های گسترده‌ای در راستای نکوداشت این ایام توسط دستگاه‌های اجرایی استان و معاونت جوانان برگزار می‌شود.

تردست اضافه کرد: معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره‌ کل ورزش و جوانان استان ایلام از 27 اردیبهشت ماه گذشته تا دوم خرداد درصدد اجرای برنامه های گسترده برای اجرای مطلوب برنامه‌های ویژه گرامیداشت ایام هفته جوان است.

وی با بیان اینکه ایلام جز چهار استان برتر جوان کشور است،افزود: در این ایام و در سطح استان بیش از 70 برنامه در نظر گرفته‌ شده که با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، سمن‌ها و دیگر دستگاه‌های اجرایی در حال برگزاری است.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام اظهار کرد: با توجه به اهتمام این اداره‌ کل برای برگزاری برنامه‌های گرامیداشت این ایام، برنامه‌ریزی ویژه انجام شده است که مهم‌ترین برنامه های این هفته همایش بزرگ تجلیل از 15 جوان برتر استان با حضور مسئولان ارشد استانی خواهد بود.
 
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، تجلیل ، جوانان ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.