دعوت یونسکو از پژوهشگر آبدانانی

رییس دفتر منطقه ای یونسکو و رییس مرکز حقوق بشر و تنوع فرهنگی از اسماعیل سبزواری پژوهشگر آبدانانی برای شرکت در سمینار روز جهانی تنوع فرهنگی، گفتگو و توسعه دعوت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، به مناسبت روز جهانی تنوع فرهنگی (21 may)،  رییس دفتر منطقه ای  سازمان یونسکو وابسته به سازمان ملل متحد خانم  Esther Kuich Laroche  (استرکیش لاروش) از دکتر اسماعیل سبزواری فعال حقوق بشر و حقوق فرهنگی، برای شرکت در سمیناری که چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت با حضور  دیپلمات های وزارت امورخارجه و سفرا و دیپلمات های کشورها و نمایندگان سازمان های بین المللی  برگزار می گردد، دعوت رسمی نموده است.

این سمینار توسط سازمان یونسکو و با همکاری مرکز حقوق بشر و تنوع فرهنگی به میزبانی تهران در کاخ نیاوران برگزار خواهد شد.

اسماعیل سبزواری دانشجوی دوره دکترای حقوق بین الملل دانشگاه تهران و از مدرسین دلسوز و توانمند دانشگاه های دهلران وآبدانان می باشد.

روز جهانی تنوع فرهنگی، گفتگو و توسعه فرصت آن را برای‌ ما فراهم می‌آورد تا ارزش‌های تنوع فرهنگی را بیشتر درک کنیم و بهتر بشناسیم تا مهارت‌های خود را در زمینه «چگونه باهم زیستن» ارتقا ببخشیم.

مجمع عمومی سازمان ملل روز 21 می را مطابق با قطعنامه شماره 249/ 57 خود روز جهانی تنوع فرهنگی و گفتگو نام نهاد و از بیانیه جهانی تنوع فرهنگی مصوب سی‌و‌یکمین نشست کنفرانس عمومی یونسکو (2 نوامبر 2001) و محورهای اصلی برنامه عمل مربوط به اجرای این بیانیه استقبال کرد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار