ایلام؛

قرائت پیام استاندار در آیین اختتامیه نخستین جشنواره فرامرزی ایران و عراق

پیام استاندار ایلام به نخستین جشنواره فرهنگی مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اینترنتی جدار مرزی ایران وعراق در دانشگاه ایلام در آیین اختتامیه این جشنواره قرائت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ در متن پیام محمدرضا مروارید آمده است:
بسم الله الرحمان الرحیم
اینک که به حول و قوه الهی و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر (عج) شاهد برگزاری اولین جشنواره فرامرزی مطبوعات و رسانه های الکترونیکی در استان مقاوم و سرافراز ایلام بودیم و جلوه های بی بدیلی از همدلی، همزبانی، هم صدایی و هم افزایی اصحاب فضل، خرد، دانایی و نخبگان استان های همجوار مرز دو کشور دوست و برادر ایران و عراق را به نظاره نشستیم که قلم و رخسار یارای سرودن و بیان آن را ندارد.
به برکت برگزاری این جشنواره پیوندی عمیق و معنا دار بین اهالی رسانه ، دانشگاه و مسئولان اجرایی شکل گرفت که در قالب سخنرانی ها، طرح دیدگاه ها و ایده های خلاقانه به بهترین شکل ممکن تجلی یافت.
اکنون بر خود فرض می دانم مراتب سپاس و قدردانی خود را از مقامات ملی و محلی هر دو کشور، نخبگان، اساتید، صاحب نظران دانشگاهی، مهمانان، مدعوین، اصحاب جراید، مطبوعات، سایت ها، خبرگزاری ها، صاحبان فکر، اندیشه، قلم، خاصه اعضا و ارکان مختلف جشنواره از شورای سیاست گذاری تا کمیته های مختلف آن خانه مطبوعات، ادارات دولتی و سازمان های مردم نهاد خاصه دانشگاه ایلام که نقش میزبانی خود را به بهترین شکل ممکن به نمایش گذاشت ابراز دارم و تلاش و خدمات شبانه روزی آنها را ارج نهم.
برگزاری این جشنواره فصلی نو را پیش روی دو دولت و ملت عزیز ایران و عراق برای شناسایی ظرفیت ها، مزیت ها و قابلیت ها و رفع موانع و چالش ها می گشاید که امیدواریم با استمرار چنین اقداماتی شاهد رونق عمران و آبادانی فزون تر از پیش در گستره جغرافیایی مناطق مرزی دو کشور باشیم.
برگزاری این جشنواره در استان ایلام که به میزبانی زائران خاندان اهل بیت عصمت و طهارت می باشد فرصت مغتنمی است برای معرفی هرچه بیشتر توانمندی ها و مزیت های استان ایلام نیز است که ان شاءالله مردم عزیز و مسئولان گرانقدر و دلسوز آنرا بهترین شکل ممکن قدردان خواهند بود.
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار