معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: ثبت اطلاعات کانون‌ مداحان، انجمن‌های اسلامی و کانون‌های فرهنگی و مذهبی زنجان در سامانه طوبی آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبر نگاران جوان از زنجان ؛حجت الاسلام مصائبی با بیان اینکه سامانه طوبی (بانک اطلاعات تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی) از هشتم اردیبهشت‌ماه امسال راه‌اندازی شده است،افزود: تشکل‌های دینی می‌توانند به صورت الکترونیکی و کاملا مکانیزه اطلاعات خود را در این سامانه ثبت کنند.

وی ادامه داد:سامانه طوبی با هدف یکپارچه‌سازی ثبت اطلاعات کانون‌ها و تشکل‌های زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی، راه‌اندازی شده است.

مصائبی با بیان اینکه در فاز نخست راه‌اندازی این سامانه، اطلاعات مربوط به انجمن‌های اسلامی، کانون‌های فرهنگی تبلیغی، کانون مداحان و شاعران آئینی در سامانه ثبت خواهد شد، اضافه کرد: پس از بررسی مدارک و طی مراحل اجرایی، مجوز فعالیت و کد شناسایی به انجمن‌ها و تشکل‌هایی که اقدام به ثبت اطلاعات خود کرده‌اند، ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه در استان زنجان یک‌هزار و ۴۰۰ هیئت مذهبی نیز فعال است، گفت: در فاز دوم کار اطلاعات مربوط این هیأت‌ها در سامانه ثبت خواهد شد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: ثبت نام ، کانون ، مداحان ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.