مدیرکل ورزش جوانان کهگیلویه و بویراحمد بر توجه و ضرورت اجرای طرح آمایش سرزمینی در هیأت‌های ورزشی سراسر استان تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ جهانبخش ایزدپور اظهار کرد: به ارزیابی طبیعی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی به منظور یافتن راهی جهت تشویق نخبگان و انتخاب گزینه‌هایی جهت افزایش و پایداری توان سرزمینی در راستای رفع نیازهای هر منطقه آمایش سرزمینی گفته می‌شود.
 
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تعداد نخبگان ورزشی استان ما بسیار بالا است، افزود: با شناسایی و استفاده از این ظرفیت‌ها می‌توان گامی بزرگ در راستای ارتقای ورزش استان برداشته و تحولی عظیم در این حوزه ایجاد کرد.
 
وی طرح آمایش سرزمینی هیأت‌های ورزشی را یکی از طرح‌های مهم و مورد توجه در وزارت ورزش و جوانان بیان کرد و گفت: این طرح از سال 93 در سراسر استان‌های کشور در حال اجراست.
 
این مسؤول با عنوان اینکه طرح آمایش سرزمینی از سال گذشته در برخی هیأت‌های ورزشی استان ما آغاز شده است، بیان داشت: باید روسای تمامی هیأت‌های ورزشی استان به این مهم توجه داشته و آن را در دستور کار خود قرار دهند.
 
ایزدپور ضمن گلایه‌مندی از روسای هیأت‌های ورزشی استان، گفت: قرار بود طرح آمایش سرزمینی در هیأت‌ها اجرا و نتیجه به اداره‌کل ابلاغ شود که تاکنون گزارشی از رؤسای هیأت‌ها به دست ما نرسیده است.
 
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه طرح آمایش سرزمینی موضوع بسیار مهمی در حوزه ورزش جهت کمک به توسعه و ارتقای این امر در کشور است، بر توجه ویژه به این موضوع و ضرورت اجرای آن توسط هیأت‌های ورزشی سراسر استان تأکید کرد.
 
وی گفت: طبق بررسی‌های انجام شده کهگیلویه و بویراحمد مستعد پرورش ورزش‌هایی مانند هاکی، هندبال، کبدی، تنیس روی میز و کوهنوردی است که ورزش هاکی را نیز به عنوان ورزش ویژه استان معرفی کرده‌اند.
 
ایزدپور از تمامی مسؤولان، ورزشکاران و روسای هیأت‌های استان خواست نسبت به اجرای طرح آمایش سرزمین حساس‌تر بوده و با اجرای درست و دقیق آن جهت پرورش و توسعه ورزش‌هایی که ظرفیت توسعه در استان را دارند اقدام کرده تا بتوانیم شاهد تحولی عظیم در حوزه ورزش استان باشیم.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.