نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: پیشنهاد می‌کنم به منظور حل مشکلات منطقه 16 لایحه‌ فوری تنظیم و به تصویب اعضای شورای شهر برسد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی طلایی نایب رئیس شورای شهر تهران در دویست و پنجاه و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران، اظهار داشت: روسای کمیسیون‌های شورای شهر زمانی که بودجه بسته و برنامه ریزی می‌شود باید مسائل را رسیدگی و برای آن بودجه در نظر بگیرند که امروز مشکلاتی مانند مشکل منطقه 16 ایجاد نشود.

وی افزود: آیا امروز با ارائه گزارش شورایاری منطقه 16 مشکلی از مردم این منطقه حل شد؟ وظیفه شهرداری است که برای مناطق طرح برنامه ریزی و مشکلات را پیگیری کند به عنوان مثال برای انتقال باربری‌ها باید طرحی وجود داشته باشد و کسی پای آن بیستد.

طلایی گفت: پیشنهاد می‌کنم به عنوان مصوبه‌ای شهردار منطقه 16مجموع مشکلات منطقه را در قالب یک لایحه جمع بندی و به همراه برآورد بودجه به شورا  ارائه دهد و اعضای شورا با تصویب سریع آن مصوبه را عملیاتی کنند.

نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر تهران به دنبال مشکلاتی است که از زبان شورایاری‌ها مطرح می‌شود، گفت: کمیسیون نظارت با تهیه گزارشی از مصوبه‌هایی که تاکنون اجرایی نشده‌اند، می‌تواند جلوی عدم اجرای مصوبات را بگیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار