معاون برنامه ريزی توسعه شهری و امور شوراها شهرداری تهران، گفت: شهردار تهران با دعوت از نمایندگان مجلس به هیچ وجه دنبال مباحث سیاسی نیست.

شهرداری در تعامل کامل با آب منطقه ای/قالیباف به هیچ عنوان دنبال سیاسی کاری نیستبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر امانی معاون برنامه ريزی توسعه شهری و امور شورا ها شهرداری تهران در صحن علنی شورای شهر تهران در خصوص صحبت های مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان تهران، اظهار داشت: همکاری شهرداری با سازمان آب منطقه ای بسیار خوب است و اوج آن در جریان آبگرفتگی تونل های مترو خودش را نشان داد.

وی افزود: در جلسه امروز شورا و گزارش سازمان آب منطقه ای این برداشت شد؛ که شهرداری در برابری فعالیت های شرکت آب و فاضلاب سد شده است در صورتی که بنده در تمام جلسات این شرکت حضور داشتم و سه کمیته حقوقی، مالی و اجرایی در این رابطه تشکیل شده است.

 معاون برنامه ريزی توسعه شهری و امور شورا ها شهرداری تهران بیان داشت: بنده فقط به دلیل جمع بندی بودجه در سه ماه پایان سال نتوانستم در جلسات آب منطقه ای شرکت کنم .در شرایطی که طبق گزارش امروز که تمام برنامه های فاضلاب شهری در سال 94صد در صد اجرایی شده است نشان از همکاری شهرداری با این شرکت دارد و فشار های روانی زیادی از سوی این شرکت به شهرداری وارد می شود.

امانی با اشاره به اینکه مردم نسبت به فعالیت های شرکت آب و فاضلاب گفت: مردم نسبت به  فعالیت های این شرکت از جمله حفاری ها و بساط گسترانی کارگران شکایت های زیادی دارند.

وی افزود: تنها در 2منطقه، 22 و چهار  مشکل وجود دارد که مشکل  منطقه  22به ایجاد محدودیت هایی به دلیل مصوبه شورای شهر بوده است که در حال تدوین لایحه جدیدی هستیم و در منطقه چهار نیز مسئله تصفیه خانه به خدمات شهری باز می گردد و موضوع سیستم فاضلاب شهری که در حال پیگری آن هسیتم.

 معاون برنامه ريزي توسعه شهری و امور شورا ها شهرداری تهران در پاسخ به انتقادات انصاری در مورد دعوت شهردار تهران از نمایندگان مجلس، تصریح کرد: قصد شهردار تهران فقط حل مشکلات شهری است و هیچ گونه مباحث سیاسی مطرح نشده است و فقط در این جلسه دغدغه اصلی شهردار انتقال نگرانی شما اعضای شورا به نمایندگان مجلس بوده است.

امانی تاکید کرد: در این جلسه قالیباف به نمایندگان مجلس گوشزد کرد که اختیارات مدیریت شهری در حال کاهش است و اگر قرار است برنامه ششم توسعه در این دوره مجلس تصویب شود حتما از شهرداران کلان شهر ها نظر گرفته شود. همچنین شهردار تهران به عنوان یک شخص حقوقی لازم می دانست از نمایندگان دوره نهم مجلس به دلیل همکاری با مدیریت شهری تقدیر کند و قالیباف هرگز به دنبال کار سیاسی نیست و جای طرح اینگونه مسائل در صحن شورا نیست.

**انتقاد انصاری به پلمپ ساختمان وزارت صنعت، معدن و تجارت

وی در خصوص انتقاد انصاری در مورد پلمپ ساختمان وزارت صنعت، معدن و تجارت از سوی شهرداری گفت: قصد شهرداری حل مسائل با برخورد قضایی نیست و وزارتخانه ای که چندین هزار متر تغییر کاربری داده و سال ها از مصوبه کمیسیون ماده 100در مورد آن می گذرد باید چگونه برخورد کند؟

 معاون برنامه ريزي توسعه شهری و امور شورا ها شهرداری تهران با اشاره به اینکه وزارت صنعت با مذاکره توانسته مصوبه کمیسیون ماده 100 را به یک سوم کاهش دهد، بیان داشت: شهرداری باید چه رفتاری با این وازرتخانه می کرد؟

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار