رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با به مزایده گذاشتن خودروهای فرسوده به افزایش خودروهای از رده خارج شده دامن می زند.

لزوم فراهم آوری بستر رقابتی در خودروسازی کشور/ دولت خودروهای فرسوده را به مزایده نگذاردعبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: دولت با به مزایده گذاشتن خودروهای فرسوده به افزایش خودروهای از رده خارج شده دامن می زند که این امر از تسریع در جمع آوری چنین خودروهایی جلوگیری می کند.

وی با بیان اینکه در خودروسازی کشور هیچ گونه رقابتی وجود ندارد، افزود: عدم رقابت در امر خودروسازی موجب شده است تا بی کیفیتی در تولید برای خودروسازان کاملا بی اهمیت و فقط درآمدهای کلان حاصل از فروش در الویت قرار گیرد. 

عزیزی ادامه داد: به دنبال توزیع خودروهای بی کیفیت در سراسر کشور،فرسودگی زود رس خودروها، افزایش آلودگی و مرگ و میرهای حاصل از آن پدید می آید که آسیب های غیر قابل جبرانی را برای افراد جامعه واکوسیستم به همراه دارد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: برای تسریع در جمع آوری خودروهای فرسوده باید در ابتدا در امر خودروسازی رقابت ایجاد شود به طوری که خودروسازان جهانی به کشور دعوت و از تجربیات آنها برای ارتقا کیفیت محصولات داخلی استفاده شود بنابراین با همکاری شرکت های داخلی و خارجی قطعا به وضعیت مطلوب تری دست خواهیم یافت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
خودروهای فرسوده عمرا از رده خارج شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
فقط حرف فقط جلسه،سمینار،میزگرد و.... پس کی میخواهید عمل کنید
آخرین اخبار