رئیس شورای شهر تهران گفت: اعضای شورای شهر در حل مشکلات مناطق دچار احساس نشوند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در دویست و پنجاه و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران، اظهار داشت: اعضای شورا در زمان ارائه گزارش‌های شورایاری‌ها دچار احساس نشوند، زیرا هر هفته‌ای که شورایاری‌ها برای ارائه گزارش در صحن شورا حاضر می‌شوند اعضا می‌خواهند متممی را به بودجه اضافه کنند.

وی با اشاره به اینکه شهر تهران دارای مشکلات فراوانی است، افزود: برخی می‌گویند تهران دارای 17 هزار میلیارد بودجه است و می‌خواهند مدیریت بیمارستان‌ها، مدارس و خیلی از ارگان‌ها را به شهرداری واگذار کنند در شرایطی که بودجه این شهر دارای اولویت‌های است و اول باید به آن رسیدگی شود.

رئیس شورای شهر تهران گفت: در جلسه قبلی شورایاری‌ها که منطقه 20 ارائه گزارش داد سه کار گروه جدید از جمله کارگروه بافت‌های فرسوده تشکیل شد در صورتی که انجام این کارها باید در زمان تنظیم بودجه صورت بگیرد.

چمران در ادامه افزود: اعضا در حل مشکلات دچار احساس نشوند زیرا هر هفته باید یک متمم بودجه اضافه کنیم به جای آن به پیش بینی مشکلات بپردازیم تا بتوانیم هر چه سریعتر مسائل داخل محلات را حل کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار