مدیرعامل شرکت پخش فرا ساحل گفت: تاکنون سکوی سازه 18 پارس جنوبی در مراحل انتهایی ساخت به سر می برد که انتظار می رود تا آخر خرداد ماه این سکو بارگیری شود.

فاز 18 پارس جنوبی تا خرداد ماه به بهره برداری می رسدبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بابک عباس پور مدیرعامل شرکت پخش فرا ساحل ایزو ایکو در حاشیه نشست بیست و یکمین نمایشگاه بین اللملی نفت و پتروشیمی اظهار داشت: پروژه های 2 و 3 پارس جنوبی با شرکت توتال فرانسه به صورت مشارکتی و سایر پروژه ها شخصا و به صورت epc انجام شده است.


وی با اشاره به پروژه های پارس جنوبی گفت: اکنون سکوی سازه 18 پارس جنوبی در مراحل انتهایی ساخت به سر می برد که انتظار است که تا آخر خرداد ماه این سکو بارگیری شود.

عباس پور ادامه داد: پروژه های فاز2، 3،6،7،8،12،16 را به پایان رساندیم و اکنون پروژه فاز 14 در حال انجام است.

وی با اشاره به جابه جایی سکوی فاز 14 بیان کرد: سکوی فاز 14 قرار است به فاز 17 و 18 انتقال یابد و همواره این کار براساس دستور کارفرما صورت گرفته و موجب شده تا سکوی فاز 14 برای انتقال آماده شود.

مدیرعامل شرکت پخش فرا ساحل با اشاره به پروژه های هندیجان بیان کرد: این میدان دو سکوی نفتی دارد که هم اکنون 48 میلیون یورو برای ساخت ان هزینه شده به طوریکه دارای پیشرفت 75 درصدی است.

وی با اشاره به پروژه هنگام گفت: پروژه هنگام با سرعت خوبی شروع شده به طوریکه تمامی سازه های مربوط به پروژه هنگام ظرف مدت 2 ماه ساختیم اما از 7 الی 8 ماه گذشته به سبب گرفتاری های مالی با کارفرمایان فعالیت چندانی نداشته ایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار