حسین قناعت آخرین وضعیت سه اثر سینمایی خود در‍‍‍ ژانر کودک و نوجوان را توضیح داد.

حسین قناعت کارگردان سینما در خصوص آخرین وضعیت فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک» با نام قبلی «امیرعلی و بچه جن» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: درخواست پروانه ساخت این اثر که کل قصه آن در بندر انزلی می گذرد را دادیم واحتمالا پیش تولید را از شنبه هفته  آینده آغاز می‌کنیم و حدود یکماه فیلمبرداری برای آن در نظر گرفتیم.

قناعت عنوان کرد:‌ قهرمان‌های ما در فیلم «امیرعلی و بچه جن» چند پسر بچه بین 7 تا 11 ساله تکواندوکار هستند که با عده‌ای خلافکار و قاچاقچی درگیر می‌شوند و فضایی کمدی به وجود می‌آورند.
 
این کارگردان بیان کرد: تا به حال دو نفر از قهرمان‌های فیلم ما با نام‌های امیرکیان عبدی که 10 سال دارد و دارای کمربند مشکی دان یک تکواندو است و ایمان امیری 7 ساله دارای کمربند قرمز، انتخاب شده‌اند.

این کارگردان در مورد آخرین وضعیت «دزد و پری» و «دو دزد و دو پری» اظهار داشت: قرار بود «دزد و پری» اوایل اردیبهشت اکران شود اما بنا به دلایلی عقب افتاد و طبق صحبت هایی که با حبیب اسماعیلی پخش‌کننده فیلم انجام دادیم، احتمالا اوایل خرداد اکران خواهد شد. «دو دزد و دو پری» نیز بعد از اتمام تمام مراحل فنی، اکنون آماده نمایش شده است.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کیانا میرزایی
۲۳:۴۹ ۰۵ خرداد ۱۳۹۷
سلام خیلی قشنگ بود ممنونم باورم نمی شه که یه بچه بتونه کمربند مشکی تکواندو داشته باشه ...من خودم سه ساله دارم می رم کمربندم قرمزه امیدوارم که کارگردان های کشور ما بیشتر ازاز بچه در فیلم هایشان استفاده کنند و مثل فیلم سینمایی قهرمانان من دراین فیلم بازی امیرکیان وایمان رو بیشتر دوس داشتم امیدوارم که هردوتاشون که تازه وارد قاب سینما شدند همیشه موفق باشن
آخرین اخبار