نتایج هفته پنجم لیگ دسته دوم گروه یک فوتسال؛

شکست فرخی و جلین در خانه/ تساوی در دیدار سورک و ساری

هفته پنجم لیگ دسته دوم با برگزاری سه دیدار در گروه یک به اتمام رسید تا مقاومت مشهد با چهار دیدار در صدر باشد.

به گزارش خبرنگار حوزهحوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،هفته پنجم لیگ دسته دوم یادبود مرحوم حسن حسین زاده با برگزاری سه دیدار در گروه یک این رقابت ها پیگیری شد.

فرخی باقر شهر ۴ – ۵ نوین کشاورز فریمان
جدال فرخی و نوین کشاورز در باقر شهر و به میزبانی این تیم از تیم شهر فریمان برگزار شد؛ دو تیم که می خواستند با برتری در این دیدار به وضع خود در جدول سرو سامانی بدهد پا به میدان گذاشتند اما در این میان تیم میزبان با استفاده از امتیاز میزبانی و حملات خوبش توانست به دو گل برسد اما کشاورزی ها نتوانستند از موقعیت های خود استفاده کنند و تا در این نیمه بی نسیب بمانند و نتیجه دو بر صفر پایان نیمه نخست باشد. اما فریمانی ها با نیروی بشتر و برای جبران نیمه نخست پای به نیمه دوم گذاشتند که در پی آن توانستند فرخی میزبان را به هر نحوی که شده و با نتیجه پنج بر چهار شکست دهند و خود را به بالای سر این تیم برسانند.

شهدای جلین گرگان ۴ – ۵ مقاومت شهرداری مشهد
شاگردان زندی پور در گرگان میزبان مقاومت مشهد بود که جدال پایاپای دو تیم در نهایت به سود مشهدی ها به اتمام رسید. جلین که مدتی است روی نوار ناکامی قدم بر میدارد با شکست در این بازی ناکامی های خود را تکمیل کرد تا برای صعود به مرحله بعد نه هفته سخت را در پیش داشته باشد. مشهدی ها نیز با این پیروزی با ده امتیاز از چهار بازی در صدر خودنمایی می کنند تا بخت اول صعود در این گروه باشند.

شهروند نوین سورک ۳ – ۳ میلان ساری
شهروند سورک در زمین خودش میزبان تیم میلان ساری بود؛ دیداری حساس برای دو تیم اول و دوم جدول که برتری هر کدام می توانست آن تیم را به تنهایی در صدر نگه دارد با نهایت حساسیت و احتیاط از جانب هر دو تیم به جریان افتاد و در موقعیت های کم اما خطر ناکی که برای هر دو تیم اتفاق می افتاد سورک به گل رسید تا نیمه نخست را با برتری یک بر صفر به اتمام برساند. اما در نیمه دوم میلانی ها با حملات گسترده توانستند سه به دو پیش بیفتند و تا دقایق پایانی نیز جلو باشند اما تلاش سورک بازی را به تساوی کشاند تا نتیجه سه سه برای این بازی ثبت شود.

پیمان شاهرود در این هفته استراحت داشت.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار