مدیر آموزش‌وپرورش نیشابور گفت:به جای صحبت کردن از وجه تاریخی نیشابور باید چشم‌انداز 50 سال آینده این شهر را با استفاده از استعدادهای دانش‌آموزی موجود مشخص و برای تحقق آن برنامه‌ریزی کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ،سید جواد قوامی‌نژاد در دیدار اعضای شورای شهر به مناسبت هفته معلم و روز شوراها افزود: تعاملات بسیار خوب و سازنده بین این دو نهاد فرهنگی، از قبیل طرح یک‌صد دبیرخانه در یک‌صد مدرسه انجام‌شده است و در کنار این اقدامات یکپارچگی مدیریت شهری یکی از اصول و اهداف مهمی است که ادارات شهرستان باید به انجام جدی آن اهتمام بورزند.

وی گفت: معلمین یک جامعه، گسترده هستند و جمعیتی بالغ‌بر 300 هزار نفر به‌طور مستقیم با آموزش‌وپرورش در ارتباطند و آموزش‌وپرورش بزرگترین سازمان و نهاد کشوری است که ارتباط این دو نهاد فرصتی فراهم می‌کند تا شورای شهر به‌عنوان منتخبین مردم فرهنگ‌سازی‌ها و برنامه‌های مختلف ازجمله رفع آلودگی هوا، مدیریت ترافیک و... را برنامه‌ریزی کنند.

مدیر آموزش‌وپرورش نیشابور افزود: به جای اینکه از 500 سال قبل نیشابور حرف بزنیم شاخصه‌های شهر نیشابور را برای 50 سال آینده طرح‌ریزی کنیم تا هر گروهی که کار را ادامه داد یقیناً در ساختار این مسیر طراحی‌شده گام بردارد. باید از وجود دانش آموزان مستعد استفاده و اقدامات بسیار خوب و مفیدی را طرح‌ریزی کنیم.

قوامی‌نژاد به توفیقات مختلف آموزش‌وپرورش نیشابور از جمله پیروزی تیم‌های ورزشی در رقابت‌های مختلف، توفیقات تیم شنای شهید شوشتری، رشد چشمگیر مباحث آموزشی اشاره کرد و گفت: از شما به‌عنوان اعضای شورای شهر نیشابور می‌خواهم به‌صورت خاص اراضی هنرستان کشاورزی را مورد بررسی قرار دهید و بدانید به‌نوعی شما وکیل مدافع دانش آموزان هستید.

وی تصریح کرد: عملکرد شورا نسبت به آموزش‌وپرورش پر از خیر و برکت بوده است و هر چه زمان می‌گذرد عملکرد خوب شما بیشتر نمایان می‌شود و امیدوارم بتوانیم در آموزش‌وپرورش هم ساختارهای جدیدی طرح‌ریزی کنیم و به توفیقات این نهاد بزرگ فرهنگی بی افزاییم.

محمد صالح‌آبادی عضو شورای اسلامی شهر نیشابور نیز با تقدیر از حضور مدیر آموزش‌وپرورش نیشابور، شورای معاونان آموزش‌وپرورش را دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی دانست که می‌توان برای توسعه و آبادانی شهر استفاده کرد و تأکید کرد: ما ظرفیتی داریم که از کودکستان تا دبیرستان ادامه دارد و نهادینه کردن همه اقدامات باید از آموزش‌وپرورش شروع شود ولی متأسفانه همه مسئولین از این امر غافل‌اند.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.