رئیس جمهور، قانون اصلاح قانون بیمه عمر و حوادث پرسنل نیروهای مسلح، وزارت دفاع و سازمان های تابعه یا وابسته به آن‌ها را ابلاغ کرد.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهور، "حسن روحانی"  رئیس جمهور، قانون اصلاح قانون بیمه عمر و حوادث پرسنل نیروهای مسلح، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سازمانهای تابعه یا وابسته به آنها را ابلاغ کرد.

این قانون در جلسه علنی روز دوشنبه مورخ هفدهم اسفند ماه یکهزار و سیصد و نود و چهار مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 18/1/1395 به تأیید شورای نگهبان رسیده است.
متن قانون به شرح زیر است:

قانون اصلاح قانون بیمه عمر و حوادث پرسنل نیروهای مسلح، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سازمانهای تابعه یا وابسته به آنها؛

ماده‌واحده ـ در عنوان قانون بیمه عمر و حوادث پرسنل نیروهای مسلح، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سازمان‌های وابسته به آنها مصوب 19/7/1376 مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از واژه‌ «پرسنل» عبارت «و بازنشستگان و وظیفه‌بگیران» اضافه شده و متن زیر به‌عنوان تبصره (2) به ماده (1) قانون اضافه می‌شود.

تبصره2ـ بازنشستگان و وظیفه‌بگیران هر یک از صندوق‌های موضوع این ماده با کسر و پرداخت نیم‌درصد (5/0%) از حقوق آنها و پرداخت سهم دولت عضو آن صندوق محسوب و از مزایای مربوط برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار