کرمان؛

تعطیلی بسیاری از معادن ذغالسنگ استان کرمان

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از معادن ذغالسنگ استان کرمان تعطیل شده اند و بقیه هم با مشکلات مالی مواجه اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،محمد رضا پورابراهیمی در یادواره شهدای کارگر افزود: درحال حاضر دوای درد مشکلات کشور عمل به فرمان مقام معظم رهبری و اجرای اقتصاد مقاومتی است و در این راه باید به کارگران اتکا کرد و مشکلات کاری و معیشتی انها را به حداقل رساند .

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 95 مجلس افزود در سال 94 بیش از دو و نیم میلیارد دلار واردات کک و ذغالسنگ به کشور ثبت شد و این درحالیست که بسیاری از معادن ذغالسنگ استان کرمان تعطیل شده اند و بقیه هم با مشکلات مالی مواجه اند .
در حاشیه این مراسم جمشید تقی زاده معاون امور استانهای وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت به زودی تصمیمات مهمی در سطح کلان برای حل مشکلات معادن ذغالسنگ کرمان گرفته خواهد شد.

وی افزود: ما در نشستهایی این مشکلات را بررسی کرده ایم و قرار است در 15 روز اینده به یک جمع بندی در مورد این مشکلات برسیم تا در زمان سفر رییس جمهور به استان کرمان تصمیمات مناسب برای راه اندازی دوباره این معادن و اشتغالزایی بیشتر اتخاذ شود.

انتهای پیام/ی - س

برچسب ها: معادن ، زغال سنگ ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.