مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان پس از شکست در جنگ نظامی به دنبال نفوذ و تسلط از طریق جنگ نرم و نفوذ فرهنگی و سیاسی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، یادواره 14 هزار شهید جامعه کارگری کشور با محوریت شهید محمد افضلی ننیز در کرمان برگزار شد .

در این همایش سردار یدالله جوانی افزود : اگر از آرمانهای شهدا غفلت کنیم دشمنان دوباره بر ما مسلط میشوند.

سردار جوانی با اشاره به وصیت نامه شهید افضلی ننیز که در دوران دفاع مقدس به فرزندان خود هشدار داد که «مواظب باشید استعماری که ما با مشت خالی از در بیرون کردیم در زمان شما از پنجره وارد نشود» افزود: گویا شهید افضلی این روزها را می‌دید که در گذر زمان چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و دشمن مصمم می‌شود از پنجره بازگردد.

وی تصریح کرد: این نشان می‌دهد که نگرانی از نفوذ دشمن ، یک دغدغه اصلی برای کسانی بوده است که با تمام وجود و با نثار جان خود این انقلاب را به پیروزی رساندند و انرا در مقابل تهاجمات نظامی دشمن محافظت کردند.
دراین یادواره که جمشید تقی زاده معاون امور استانهای وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و سردار ابراهیم کریمی مسئول سازمان بسیج کارگری کشور هم حضور داشتند محمدرضا پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: کارگران که همیشه نجات بخش اقتصاد کشور بوده اند در دوران دفاع مقدس نیز نقش تاثیرگذاری در دفاع از تمامیت ارضی کشور و حفظ ارمانها و ارزشهای اسلامی ایفا کردند.

وی افزود :درحال حاضر نیز دوای درد مشکلات کشور عمل به فرمان مقام معظم رهبری و اجرای اقتصاد مقاومتی است و در این راه باید به کارگران اتکا کرد و مشکلات کاری و معیشتی انها را به حداقل رساند .
شهید محمد افضلی ننیز متولد شهرستان رابر در استان کرمان ، قبل از انقلاب دانشجوی خلبانی ارتش بود و به علت اعتقادات مذهبی اش از دانشکده پرواز تگزاس آمریکا اخراج و بعد از آن از ارتش شاه نیز کنار گذاشته شد.

وی در مجتمع مس سرچشمه مشغول کار شد وبا آغاز جنگ تحمیلی به جبهه های دفاع از حق شتافت و سرانجام به درجه رفیع شهادت نائل امد .

وی در زمان شهادت دو فرزند خردسال داشت .

انتهای پیام/ی

برچسب ها: تلاش ، دشمن ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار