وزرای خارجه بحرین و مصر در نشستی خبری، ادعا‌های تکراری خود علیه ایران را مطرح کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلويزيوني المصريه ، سامح شکري، وزير امور خارجه مصر، در نشست مشترک خبري با  همتاي بحريني خود در قاهره گفت: ما درباره اوضاع سوريه، ليبي، يمن و مسايل مربوط به امنيت ملي عربي گفتگو کرديم. 

شکري افزود: بررسي گسترش روابط دوجانبه بين مصر و بحرين از جمله ديگر زمينه هاي گفتگو بين دو طرف بود. ما مداخله خارجي در امور داخلي کشورهاي عربي را رد مي کنيم. 

سامح شکري گفت: «روابط ديپلماتيک مصر با ايران همچنان قطع است. مصر از ايران مي خواهد تا سياستي در پيش بگيرد که مبتني بر احترام به کشورهاي همسايه باشد.»

وزير خارجه بحرين  نیز در این نشست خبری  مشترک گفت: ما از افزايش روابط با مصر استقبال مي کنيم.

خالد بن احمد آل خليفه گفت: موضع مصر در حمايت از عربستان سعودي نشانه تاکيد اهميتي است که براي امنيت ملي عربي قائل است. هدف ما مقابله با هر نوع مداخله خارجي در امور داخلي کشورهاي عربي است. ما درباره اوضاع ناآرام ليبي، عراق و سوريه گفتگو کرديم. 

وي در اظهاراتی گستاخانه ادعا کرد: ايران از انواع مختلف تروريسم در منطقه حمايت مي کند. ما از حمايت هاي مصر در برابر دخالت هاي ايران تشکر مي کنيم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
سگ زرد برادر شغال است ببین مصر چقدر بدبخت شده که نوکری بحرین و ال سقوط را میکند این احمقها با اینکه میدانند دست سعودیها در کشتن ملت های عرب است باز ایران را به حمایت تروریسم متهم میکنند خاک بر سرتان که اینقدر ملتهایتان را ذلیل کردید
آخرین اخبار