عوامل جدیدترین فیلم نرگس آبیار، قبل از پخش آن در محل برگزاری جشنواره جهانی فجر در مورد این فیلم صحبت کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عصر امروز فیلم سینمایی «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار در کاخ جشنواره جهانی فجر برای مخاطبان به نمایش درآمد.

قبل از نمایش فیلم، عوامل روی صحنه آمدند و در ابتدا نرگس آبیار گفت: این فیلم در مورد دنیای معصوم کودکان است که هر کدام از ما می‌توانیم کودکی خودمان را در آن پیدا می‌کنیم.

مدیر فیلمبرداری فیلم سینمایی «نفس» هم طی اظهاراتی بیان کرد: یک جور دیگر باید «نفس» را دید. من به سهم خودم قاعده فیلمبرداری را برای به وجود آوردن سبک جدید، شکستم. از طرفی دیگر عوامل نیز به دنبال نوآوری بودند، به این دلیل باید با فیلم همراه شوید و آن را جزئی از خودتان بدانید و از تماشای آن لذت ببرید.
 
شبنم مقدمی بازیگر فیلم هم عنوان کرد: من کمترین سهم را در این فیلم دارم اما به خاطر نقش‌آفرینی در آن خوشحالم و از شما دعوت می‌کنم فیلم را ببینید. «نفس» فیلمی شاعرانه، صلح آمیز و زیبا از دنیای کودکان است.

بازیگر کودک فیلم «نفس» در صحبت‌های خود اظهار داشت: از مهران احمدی، نرگس آبیار، شبنم مقدمی و ... که من را برای بازی در این فیلم کمک کردند، تشکر می کنم.

مهران احمدی دیگر بازیگر فیلم تصریح کرد: «نفس» فیلمی است که در آن اتفاقی تاریخی، از زاویه نگاه یک کودک روایت می‌شود.

قاسمی تهیه‌کننده فیلم هم عنوان کرد: از سینماگرانی چون مجید مجیدی، سیروس الوند، محمد حیدری و ... که دعوت ما را برای دیدن «نفس» پذیرفتند، تشکر می کنم. ما تمام تلاشمان را برای ساخت اثری درخور مخاطبان انجام دادیم. امیدوارم از دیدن آن لذت ببرید.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار