بازار فیلم، امکانی است که به وسیله آن می‌توانیم تاثیرگذاری فرهنگی خود را در منطقه ادامه دهیم.

مازیار میری کارگردان سینما و مدیر بخش «دارالفنون» جشنواره جهانی فجر در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ارزیابی خود از این رویداد فرهنگی گفت: من در بخش «دارالفنون» این رویداد جهانی حضور دارم. در این بخش همه چیز به خوبی پیش رفته است و هنرجویان خارجی و داخلی استقبال پرشوری داشته‌اند.

کارگردان فیلم سینمایی «حوض نقاشی» ادامه داد: درباره جشنواره سال گذشته نظری ندارم؛ چون در آن حضور نداشتم اما این رویداد هنری امسال با حضور میرکریمی به عنوان دبیر، هدف مشخصی دارد. مهمترین مسئله یک فستیوال جهانی مشخص بودن هدف آن است. به همین دلیل، به نظرم این جشنواره در مقایسه با سایر اتفاقات سینمایی کمی متفاوت‌تر شده است.
 
میری درباره  «بازار فیلم» در جشنواره این دوره خاطرنشان کرد: بازار فیلم، جزو همان اهدافی است که میرکریمی دنبال می‌کند. امکانی که به وسیله آن می‌توانیم تاثیرگذاری فرهنگی خود را در منطقه ادامه دهیم تا راه‌های جدیدی برای معرفی و عرضه فیلم‌های خود در سایر کشورها پیدا کنیم. به نظر با استقبالی که خریداران و شرکت‌های مختلف از این بخش داشتند، می‌توانیم شاهد اتفاقات خوبی باشیم.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار