کرمان؛

مجری شادکرمانی درجمع 10مجری برتر ایران

در ششمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ایران کرمانی ها بادریافت 5 جایزه خوش درخشیدند ازجمله صمد قربان نژادکه درجمع 10مجری برترکشور قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان صمدقربان نژاد رییس نخستین جشنواره جوان مجریان وهنرمندان صحنه با اعلام اینکه این جشنواره برای اولین بار در بخش جوانان اجرا شد گفت: این جشنواره در روزهای 26 و 27 فروردین ماه 95 در محل سالن همایش های بین المللی ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در بخش جوان جشنواره که فقط مجریان زیر 18 سال اجازه حضور در آن را داشتند، محمدمهدی طالبی زاده، ساجده شبانی و محمدصالح خدادادی از استان کرمان در بخش رقابتی حاضر شدند که اجرای قابل قبولی را به نمایش گذاشتندافزود: مهدی حشمتی مجری باسابقه کرمانی نیز به عنوان یکی از اعضای هیات داوران این بخش ازجشنواره حاضر شدند.

قربان نژاد با اشاره به اینکه در بخش خوانندگان صحنه ای رضا احمدی خواننده کرمانی در بین تمام خوانندگان حاضر در بخش رقابتی خوانندگان مقام اول را کسب نموده و مدال میکروفون طلایی بهترین خواننده صحنه ای را از آن خود کرد خاطرنشان کرد: در رقابت های رده سنی بزرگسالان با عنوان ششمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ایران، ابوالفضل اکبری مجری جوان رفسنجانی ضمن راه یابی به فینال رقابت ها به عنوان نفر دوم گروه بیست مجری برتر صحنه ای نشان چکاوک سیمین را از آن خود کرد.

وی گفت: در بخش بزرگسالان آقای محمدحسین صفرعلیزاده نیز ضمن قرار گرفتن در لیست بیست مجری برتر مدال میکروفون طلایی خلاق ترین مجری صحنه ایران را به کرمان آورد.

عضو شورای سیاست گذاری جشنواره مجریان کشور یادآور شد: در بخش کارگردانی جشنواره چکاوک سیمینِ بهترین مدیریت به دلیل برگزاری موفق اولین جشنواره جوان مجریان به صمد قربان نژاد رییس این بخش از جشنواره اهدا شد.

در پایان صمد قربان نژاد رییس نخستین جشنواره جوان مجریان وهنرمندان صحنه که در بخش بزرگسالان چهارمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ایران نشان میکروفون نقره ای و مقام اول جشنواره و چهارم را کسب کرده بود،مستقیماً در بخش فینال رقابت ها حاضر و با اجرای بسیار خوب حائز دریافت مدال ویژه میکروفون طلایی با نظر هیئت داوران شد.

صمد قربان نژاد به عنوان تنها هنرمند کرمانی در لیست ده مجری برتر صحنه ای ایران در سال 1395 قرار گرفت.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: اجرا ، درخشش ، کرمان ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.