اظهارات ستیزه‌جویانه ترامپ علیه زنان و مهاجران بر کسی پوشیده نیست با این وجود او کارکنان آژانس مدلینگ خود را از میان زیبارویان مهاجر و دورگه انتخاب می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه آمریکایی نیویورک پست؛ "دونالد ترامپ،" نامزد جمهوریخواه انتخابات آمریکا، عاشق مدل و مدلینگ است. هر دو همسر او، لوانا -همسر سابقش- و ملانیا - همسر کنونی‌اش- از پیشگامان صنعت مد و مدلینگ هستند. دختران او -ایوانکا و تیفانی- نیز از همان ابتدا قدم به دنیای مد و مدلینگ گذاشته‌اند.

علاقه نامزد پیشتاز حزب جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به این صنعت باعث شده پای مدل‌ها به دفتر کار ترامپ نیز باز شود. او در واقع مسئول آژانس مدلینگ «ترامپ مدل منیجمنت» است. با این حال آنچه درباره ترامپ جالب به نظر می‌رسد سیاست دوگانه او در قبال زنان است. در حالی که میلیاردر نیویورکی به واسطه اظهارات توهین آمیزش علیه زنان به یکی از زن ستیزترین نامزدهای انتخاباتی آمریکا تبدیل شده است، ولی او علاقه زیادی به بانوان زیبارو و خوش‌اندام، مخصوصاً از نوع مهاجر و دورگه آن دارد.

اظهارات ستیزه‌جویانه ترامپ علیه زنان و مهاجران بر کسی پوشیده نیست با این وجود او کارکنان آژانس مدلینگ «ترامپ مدل منیجمنت» را از میان زیبارویان مهاجر و دورگه مناطق مختلف جهان انتخاب می‌کند.

در ویدئوی جدیدی که روز گذشته منتشر شد، گروهی از کارکنان آژانس مدلینگ «ترامپ مدل منیجمنت» عقاید و نظرات خود را درباره پیشتازی رئیس فعلی خود در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ابراز داشتند. در این ویدئو که همزمان با هفته مد نیویورک گرفته شده بسیاری از بانوان این آژانس که کاملاً آمریکایی هم نبودند اعلام کرده‌اند با سیاست‌های ترامپ موافق نیستند. یکی از مدل‌های فعال در این آژانس به رویترز گفت: "سیاست‌های ترامپ با آنچه من می‌پذیرم متفاوت است. اما این موضوع تأثیری بر شغل من ندارد. متأسفم ولی من ترجیح می‌دهم هیلاری کلینتون در انتخابات پیروز شود."

آژانس مدلینگ «ترامپ مدل منیجمنت» در حال حاضر 250 ویزا استعداد استثنایی برای کارمندان مهاجر خود دریافت کرده است. بنابر قوانین سازمان مهاجرت آمریکا، شرایط دریافت این ویزا توانایی استثنایی در علوم، هنر و تجارت است و به نظر می‌رسد کاندید حزب جمهوری‌خواه به شدت به منافع اقتصاد ملی، فرهنگی و آموزشی آمریکا توجه دارد!

به گفته یکی از طراحان آژانس مدلینگ «ترامپ مدل منیجمنت»، کارکنان و مدل‌های این آژانس از مناطق مختلف جهان آمده‌اند؛ برخی از شهرهای دورافتاده آفریقا و عده‌ای از جزایر ناشناخته نیوزلند هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
فاسد
-
ناشناس
۰۷:۳۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
دولتمردان آمریکا همه مثل هم فرزندان شیطانن
Germany
ناشناس
۱۸:۳۳ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
ترامپ نفهم تو به سیاست چی حالا اوباما رو بگی حرفی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
مردک زن دوست:اگر رییس جمهور اینده امریکاشود که نمیشود به خاطر چهارتا زن مملکتشو بر باد میدهد
آخرین اخبار