۲۴۰ میلیارد ریال در هزینه های نفت و گاز آغاجاری صرفه جویی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری گفت: ساخت و تعمیر قطعات یدکی تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز از محل منابع داخلی و با همکاری تولید کنندگان ایرانی در طول سال گذشته بیش از ۲۴۰ میلیارد ریال صرفه اقتصادی برای شرکت نفت و گاز آغاجاری به همراه داشته است.

محمد باورساد افزود: بعضی قطعات ساخته شده برای نخستین بار با حمایت این شرکت در داخل کشور به دست متخصصان بومی تولید شده است.

باورساد اظهار داشت: بازسازی و تولید قطعات انواع توربین، پمپ، کمپرسور، گیربکس، دیزل، سیستم های کنترل ابزار دقیق، انواع فیلتر، سنسورهای حرارتی، قطعات فلزی، الکتروموتور، جرثقیل سقفی و ساخت نشت بند روغن و کمپرسورهای رفت و برگشتی بورسیگ را از جمله قطعات ساخته شده اند.

وی بیان کرد: رویکرد استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های داخلی علاوه بر اشتغالزایی و ایجاد منافع مادی، موجب کاهش زمان و هزینه های تامین کالا، افزایش کیفیت قطعات ساخت داخل کشور، کاهش وابستگی به خارج از کشور، جلوگیری از خروج ارز و حمایت از سازندگان و تولیدکنندگان کشور می شود که دستاورد آن حرکت به سمت خودکفایی است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.