کارشناسان ناظر ستادی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بخش های مختلف مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز و همچنین روند اجرای طرح تحول نظام سلامت در این مرکز بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دکتر کامبیز معصومی در این رابطه از رضایت بخش بودن نظر کارشناسان وزارت بهداشت هنگام بازدید از این مرکز خبر داد و گفت: تلاش برای ارتقای بیش از پیش سطح مطلوب ارائه خدمات درمانی به بیماران در بزرگترین مجموعه آموزشی درمانی جنوب غرب کشور همچنان ادامه دارد.

معصومی افزود: این تیم پایش با حضور در بخش های مختلف نحوه ارائه خدمات درمانی به بیماران، ارتقای وضعیت هتلینگ، توریسم درمانی، چگونگی هزینه کرد اعتبارات و بودجه طرح تحول نظام سلامت و سایر موارد را مورد بررسی قرار داد.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه اجرای طرح تحول نظام سلامت با رویکرد بیمارمحوری در سطح کشور در دستور کار قرار گرفت، یکی از اهداف این طرح کاهش میزان زایمان سزارین و افزایش زایمان های طبیعی بوده است لذا در راستای تحقق این امر، بخش های زایشگاه، جراحی زنان و درمانگاه ارزیابی سلامت جنین و کلاس های آموزشی مادران باردار مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز از سوی تیم وزارت بهداشت نیز مورد بازدید قرار گرفت.

گفتنی است؛ در این بازدید دکتر علی شهرامی معاون اجرایی معاونت درمان وزارت بهداشت، دکتر میردهقان مدیرکل نظارت و اعتباربخشی وزارت بهداشت به همراه چند تن دیگر از کارشناسان وزارت در بازدید از بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز و همچنین بخش های بستری از جمله NICU، گوارش، پوست، ریه، غدد، جراحی فک و صورت، آنژیوگرافی، اتاق عمل آنژیو و سایر بخش ها حضور داشتند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار