فرمانده انتظامي شهرستان سيرجان گفت: زندان يك دانشگاه و ظرفيتي بزرگ براي اصلاح مجرمان در برگشت به جامعه است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،ایران نژاد در ديدار با رئيس و مسئولان اداره زندان شهرستان سيرجان با تاكيد بر همكاري پليس و اداره زندان در رسيدگي به امور زندانيان گفت: بايد با برنامه ريزي منسجم دركنار هم ، مكمل يكديگر در اجراي رسيدگي به امور زندانيان و ماموريت هاي محوله باشيم.

وی افزود: نيروي انتظامي در كنار انجام اقدامات پيشگيري انتظامي به دنبال پيشگيري اجتماعي و ارائه آموزش و آگاه سازي از آسيب هاي اجتماعي و جرائم به شهروندان هستيم تا بلكه افراد كمتر به خاطر ناآگاهي از عواقب جرائم ، روانه زندان شوند.

وي خاطرنشان کرد : ديدگاه جامعه محوري پليس در جامعه تا حدودي از رشد جرائم جلوگيري كرده است و از روند افزايش زندانيان كاسته است .

فرمانده انتظامي شهرستان سيرجان با اشاره به ابراز خوشحالي از انجام اقدامات فرهنگي در زندان و قرار دادن مددجويان زندان در مسير صحيح زندگي تشريح كرد: اداره زندان و نيروي انتظامي مكمل يكديگر در مقابله با جرائم هستند.

در ادامه اين ديدار ريئس اداره زندان شهرستان سيرجان با اشاره به اين كه نيروي انتظامي و زندان دو عنصر مهم مقابله با ناهنجاري در جامعه هستند گفت : اداره زندان همكاري با نيروي انتظامي را از وظايف اصلي خود مي داند و در اين راستا هيچ كوتاهي نمي كند .

انتهای پیام/ی

برچسب ها: زندان ، اصلاح ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار