معاون استاندار کرمان گفت: قدم‌های موثری در بحث توسعه استان کرمان برداشته شده و تلاش مسئولان بر این است که سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در کرمان پیاده شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمدرضا فتوت صبح امروز در جلسه شورای عالی بسیج کارمندان استان در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان افزود: در کرمان از اواسط سال 93 بحث اقتصاد مقاومتی مطرح شد و مباحث توسعه استان با تاکید بر شعار اصلی استانداری یعنی توسعه بر محور ولایت پیگیری شد.

وی بیان داشت: قدم‌های موثری در بحث توسعه استان کرمان برداشته شده و تلاش مسئولان بر این است که سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در کرمان پیاده شود.

فتوت عنوان کرد: برای رفع مشکلات اقتصادی کشور و استان کرمان راهی غیر از اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نداریم و با روحیه و فرهنگ بسیجی می‌توانیم کار کنیم و در سایه ولایت سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را انجام دهیم.

وی ابراز داشت: عمده هدف تشکیل بسیج و شورای قشر بسیج، فرهنگ‌سازی بسیجی در ادارات است، کارگزاران دولت که بخش زیادی از کارهای جامعه به دست آنهاست، می‌توانند با فرهنگ بسیجی قدم بردارند.

حمید حسین‌خانی مسئول سازمان بسیج کارمندان استان کرمان در این نشست اظهار داشت: طی سال گذشته 50 پایگاه و سه حوزه مقاومت بسیج در سطح استان کرمان راه‌اندازی کردیم.

وی عنوان کرد: تلاش ما بر این است که اردوهای جهادی با کیفیت بهتری برگزار شود به ویژه در مناطق محروم و مشاوره دادن به روستاییان که در این زمینه نیازمند همکاری بیشتر فرمانداری‌ها هستیم.

حسین‌خانی گفت: در حوزه اقتصاد مقاومتی دو برنامه برای سال جاری در نظر گرفته شده که شامل پرهیز از اسراف در ادارات و خرید کالاهای ایرانی است.

وی خواستار همکاری استانداری برای اعزام 150 تا 200 نفر از بسیجیان قشر کارمند به مشهد مقدس در سال جاری شد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: اقتصاد ، مقاومتی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.