معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ازادامه ی ثبت نام داوطلبان شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی تا ساعت 24 روز چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، شهبازی با اعلام این خبر گفت : ثبت نام این آزمون بصورت اینترنتی می باشد و داوطلبان و اولیای آنان می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام به نشانی http://sabtenam.zanjanedu.ir و یا سایت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

وی افزود: دفترچه راهنماي ثبت نام از طريق سامانه هاي اينترنتي فوق قابل دريافت است.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان تاکید کرد : به کلیه شرکت کنندگان در این آزمون از 18 لغایت 22 اردیبهشت ماه فرصت داده می شود تا پس از ویرایش و تایید نهایی اطلاعات ، دو نسخه از رسید ثبت نام را چاپ و به همراه وجه ثبت نام ، 105 هزار ریال ، جهت تأیید نهایی به مدیر آموزشگاه تحویل نمایند.

شهبازی اظهار داشت : کارت ورود به جلسه آزمون از روز سه شنبه 25خرداد تا روز پنج شنبه 27 همان ماه از طریق سامانه اینترنتی مذکور قابل چاپ خواهد بود.

وی در خصوص سهمیه دانش آموزان مدارس روستایی گفت : سهمیه پذیرش در مدارس نمونه دولتی 30% روستایی و 70% شهری خواهد بود.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان زمان احتمالی اعلام نتایج را 15 روز پس از برگزاری آزمون دانست و افزود : داوطلبان در زمان مقرر می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی از نتیجه آزمون مربوط به خود مطلع گردند.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.