حسین مهری:

امیدوارم بازی با 6 گل به نفع پرسپولیس تمام شود

خاطره زیادی از این بازی دارم اما بازی که پرسپولیس 10 نفره سه تا گل در ده دقیقه ایمون زاید زد هیچ وقت از ذهنم پاک نمی‌شود.

حسین مهری بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نتیجه شهرآورد استقلال و پرسپولیس گفت: امیدوارم بازی 6-0 به نفع پرسپولیس شود.

بازیگر «زمانه» در خصوص خاطره خود از دربی دوره‌های گذشته بیان کرد: خاطره زیادی از این بازی دارم اما بازی که پرسپولیس 10 نفره سه تا گل در ده دقیقه ایمون زاید زد هیچ وقت از ذهنم پاک نمی‌شود. 

بازیگر «همه چیز آنجاست» در خصوص رفتن به استادیوم عنوان کرد: استادیوم نمیرم خیلی شرایط فراهم نبوده اینطور بگویم که خیلی علاقه‌مند رفتن به استادیوم نیستم. دوست دارم در خانه با تمرکز بازی را ببینم.

وی درباره شور وشوق هواداران این دو تیم و مقایسه آن با سینما  اظهار داشت: ناخودآگاه  صحبت درباره بازی در بین مردم به خصوص جوانان بیشتر می‌شود. استرس استقلالی‌ها بیشتر و پرسپولیسی‌ها خوشحال‌تر هستند. زمانی که اعلام کردند فیلم «از گور برگشته» اسکار گرفت، به شدت سر و صدا کرد. آیا به اندازه ال کلاسیکو بیننده دارد این موضوع  به خود فوتبال برمیگردد به خاطر زنده بودنش و اتفاقاتی که در لحظه رخ می‌دهد برای مردم جذابیت بیشتری دارد. 

مهری خاطر نشان کرد: امیدوارم بازی بدون دردسر و حاشیه باشد. هر دو تیم فوتبال بازی کنند همه به فکر برد نباشند. استقلال هم مثل پرسپولیس شیک، قشنگ و سطح بالا بازی کند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار