فرماندار خوی گفت: پروژه در حال احداث جاده دسترسی به معادن شمال شهرستان خوی در سال 94 آغاز شده و از پیشرفت فیزیکی 55 درصدی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ ، حسین سیوانی‌اصل از پروژه در حال احداث جاده دسترسی به معادن شمال شهرستان خوی بازدید و از نزدیک در جریان روند اجرایی این پروژه قرار گرفت.

وی در این بازدید اظهار داشت: این پروژه یکی از مهمترین پروژه‌های زیرساختی در بخش معدن شهرستان خوی است که از سال 94 آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود تا نیمه دوم سال جاری به بهره‌برداری برسد.

سیوانی‌اصل با اشاره به اهداف ساخت این پروژه، تصریح کرد: با توجه به وجود شهرک کانی‌های غیر فلزی در پایین دست جاده دسترسی به معادن شمال شهرستان خوی با اجرای این پروژه زنجیره استحصال تا فرآوری سنگ‌های معدنی تکمیل و با بهره‌برداری از این جاده، شهرستان خوی به یکی از تولیدکنندگان مهم سنگ‌های معدنی در منطقه تبدیل می‌شود.

در ادامه، فرماندار خوی ابراز امیدواری کرد با بهره‌برداری از این پروژه، برق رسانی به معادن منطقه نیز اجرا و به پایان برسد.

فرماندار خوی اعلام کرد: پروژه در حال احداث جاده دسترسی به معادن شمال شهرستان خوی در سال 94 آغاز و با پیشرفت فیزیکی 55 درصدی در فاز اول از محور ایواوغلی به سیه باز و در فاز دوم از پیرکندی به دول مجموعا به طول بیش از 18 کیلومتر در حال اجرا است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.