سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: برنده بازي فردا مي تواند به قهرماني در ليگ و كسب سهميه آسيا اميدوار باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،يحيي گل محمدي در نشست خبري پيش از ديدار تيمش برابر تراكتورسازي تبريز در هفته بيست و پنجم ليگ برتر گفت: چيزي كه براي ما مهم است تمركز خوب در دفاع و حمله است و بازيكنان ما مثل بازي قبل در مقابل بنيادكار ازبكستان بايد بتوانند تمركز لازم را در زمين داشته باشند.

وي با بیان اینکه هر دو تيم، بازي حساس و مهمي را پيش رو دارند اظهار كرد: هر دو تيم فردا بدنبال برد هستند و در شرايط خوبي هم به سر مي برند.

گل‌محمدي بااشاره به محروميت مهدي مهدي‌پور و مصدوميت دو بازيكن تيمش براي بازي فردا افزود: فردا نبايد اشتباهات فردي داشته باشيم چرا كه تيم حريف مي‌تواند از اين اشتباهات بخوبي استفاده كند.

گفت: اميدوارم بازيكنان ذوب‌آهن از فرصت‌ها بخوبي استفاده كنند و مطمئن هستم كه تماشاگران از اين بازي لذت خواهند برد.

وي همچنين به نامه باشگاه لسترسيتي براي جذب رضا شكاري اشاره كرد و افزود: در اين زمينه هنوز نامه‌اي به باشگاه ارسال نشده و اين خبر كه مدتي است بين مردم مي‌چرخد در روحيه و تمرينات اين بازيكن تأثير گذاشته است.

گل محمدي تاکید کرد: اين بازيكن بايد در اختيار باشگاه ذوب‌آهن باشد و در اين شرايط، فكر نمي‌كنم صلاح باشد كه از تيم ما جدا شود.

ديدار تيم هاي فوتبال ذوب آهن اصفهان و تراكتور سازي تبريز در چهارچوب هفته بيست و پنجم ليگ برتر عصر فردا در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار مي شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.