سرمربی تیم سپاهان اصفهان با بیان اینکه به آینده تیم امیدوار هستم، گفت: به نظرم سه امتیاز این مسابقه بیش از هر چیز، به هواداران تعلق دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عبدالله ویسی عصر امروز پس از برتری پرگل تیمش مقابل صبای قم در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت:  باید بگویم که سه امتیاز این مسابقه به هواداران تعلق دارد و خوشحال هستیم که در این مسابقه با عملکرد بسیار خوب خود، سپاهان واقعی را به همه نشان دادیم.

وی با بیان اینکه سپاهان تیم بسیار خوبی بوده و از جوانان خوبی بهره می‌برد، تصریح کرد: امیدوار هستم که بزرگی نام سپاهان با بازیکنان آمیخته شود و در ادامه نیز پیروزی‌های لازم را کسب کنیم.

سرمربی سپاهان پیرامون عملکرد رحمتی و ریکانی در این مسابقه ادامه داد: به نظرم بازیکنانم امروز عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند و توانستند به پیروزی برسند اما شایسته نیست که در روز پیروزی عملکرد بازیکنان را زیر سئوال برد.

وی با بیان اینکه وقتی یک تیم پیروز می‌شود، ایرادی به تیم وارد نیست، گفت: باید برای بازی‌های بعدی آماده شویم و با توجه به اینکه تیم ما امروز خیلی خوب بازی کرد، باید این روند را در ادامه نیز تداوم بخشیم.

ویسی درباره بازیکنان جوان تیمش و اینکه آیا آنها مقابل تراکتورسازی هم بازی می‌کنند یا خیر، اضافه کرد: به نظرم در حال حاضر بازیکنان جوان و باتجربه تیم با یکدیگر عجین شده‌اند و تلاش می‌کنیم در تک تک بازی‌های خود به پیروزی برسیم و امیدوار هستم به این هدف دست پیدا کنیم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.